marți, 2 iunie 2009

Iubirea ca o tigara


Noi ne-am vazut si ne-am placut
Era asa-ntr-o seara
Ca un simbol cazut din vis
Eu dupa tine m-am aprins
Pe cum se-aprinde o tigara


Noi ne-am iubit ca doi copii
In umbrele de vara
Cand luna adesea ne privea
Iubirea noastra incet ardea
Asa cum arde o tigara

Apoi am fost la tine-acas
Sa-ti cer o sarutare
Indata eu ce ti-am cerut
Adanc in brate mi-ai cazut
Cum cade scrumul din tigara

Apoi din inima-nceput
Iubirea sa apara
Si tot asa cum s-a aprins
Iubirea noastra-ncet s-a stins
Precum se stinge o tigara.

3 comentarii:

  1. frumoase versuri...mai ales ca stiu povestea lor;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult pentru aceaste versuri. Nu stiu daca cunosti, ca versurile sunt cintate, e o romanta... O cautam de mai mult de 2 ani...Iti multumesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu imi vine sa cred, poezia asta mi-o spunea bunicul meu de cand sunt mica..... A murit ieri si versurile parca mi s-au sters din minte. Iti sunt recunoascatoare!

    RăspundețiȘtergere